27 Kasım 2014 Perşembe

SABUN BAHÇESİ

  Bir maceraya daha adım atmıştık. Hadi hayırlısı olsun dedik ve siparişlerimizi hazırlamaya başladık. Nedir bu hazırlıklar di mi? Butik sabun yapıyoruz.
   İnsan evde vakit geçirirken neler yapsam acaba, soruları etrafında yeni uğraşlar arıyor kendine ve minik bir bebeğiniz de varsa eğer ona yönelik pratik uğraşlar seçmek zorunda kalabiliyorsunuz. Butik kurabiye yapmaya da devam ediyorum tabi fakat Arzu ve kurabiye biraz zor oluyor. Bebeğim içinde bulunduğu dönem gereği beni daha fazla görmek istiyor. beraber daha fazla oyun oynuyoruz. genelde eğitici oyunlar seçiyorum. Zaman zaman kendi oynaması için de fırsat vermek gerekiyor tabi ki. Neyse ki butik sabunlar karşıma çıktı ve yeni bir hobi edindim derken yakın bir arkadaşımla beraber sipariş almaya başladık.  
  



 
 
 
   Dostlarıma hediye etmek için de güzel bir alternatif oldu; aslında. Sabun Bahçesi, ismiyle sabunlarımızı satışa sunduk. Her kesime hitap ediyor; bu sabunlar. Yeni doğan bebekler için, eşinin doğum gününe alanlar, yıl başı hediyesi olarak yaptıranlar . . . 
   Anneler de evde bebekleriyle ilgilenirken bir yandan kendilerine vakit ayırabilir. Bebek bakımı gerçekten  zahmetli ve yorucu. Annelik ise dünyanın tarifi olmayan bir duygusu ve sanırım en zor mesleği. Biz anneler bebeklerimizle daha verimli zamanlar geçirebilmek için kendimize de zaman ayırmalıyız. Butik sabun alternatif olabilir. Hem hobi hem de meslek oldu şu an benim için. Sosyolog, eş, anne, butik sabun ve kurabiye çırağı . . .  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder